Rozliczanie stowarzyszeń i fundacji
Specjalizujemy się w rozliczaniu stowarzyszeń i fundacji. Zajmujemy się pełną ewidencją finansową, która obejmuje księgowanie wszystkich przychodów, wydatków, darowizn, dotacji i innych transakcji finansowych. Pomagamy również w zarządzaniu aktywami organizacji, takimi jak między innymi nieruchomości oraz fundusze, które są kluczowe dla realizacji jej celów.
Gwarantujemy wsparcie w zakresie rejestracji działalności organizacji pozarządowych. Pomagamy między innymi w przygotowaniu dokumentów zgłoszeniowych. Jesteśmy zawsze otwarci na to, aby pomóc Państwu na każdym etapie procesu zakładania fundacji lub stowarzyszenia.
Sprawozdania finansowe w fundacjach i stowarzyszeniach
Roczne sprawozdania finansowe są obowiązkowe dla wszystkich stowarzyszeń i fundacji. Obejmują one szczegółowe informacje o ich przychodach, wydatkach, aktywach oraz zobowiązaniach. Gwarantujemy sporządzanie wspomnianych sprawozdań zgodnie ze standardami rachunkowości. Pomagamy także w razie kontroli finansowych ze strony organów podatkowych – przygotowujemy dokumenty i reprezentujemy Państwa przed kontrolerami.
Oferujemy zgodne z obowiązującymi przepisami rozliczenia wszelkich wpływów z tytułu darowizn. Zapewniamy, że wszystkie operacje gospodarcze księgujemy prawidłowo, a dzięki temu organizacje pozarządowe utrzymują transparentność finansową.